  • Data: 2020-01-16 22:45:14
    Temat: Re: Ogrodzenie dzialki
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 15.01.2020 20:34, Marcin N wrote:
    > Mam huskiego. Czyli mistrza podkopów i skoków. Nigdy nie podkopywał się
    > pod płotem. Nie mam podmurówki. Trochę jestem zaskoczony bo myślałem
    > podobnie do Ciebie - że bez potężnego fundamentu będzie uciekał.

    Też mam huskiego syberysjkiego. Pod siatką się kopała, dlatego mam
    podmurówkę i teraz mam spokój. Zwiewa tylko jak jak się wjeżdża albo
    wyjeżdża autem. Ale najczęściej szybko wraca jak się ją gniewnym głosem
    zawoła. Na zwierzynę leśną nic nie zadziała - pójdzie w pizdu i trzeba
    czekać 10 min zanim wróci.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz