  • 51. Data: 2014-11-12 21:53:54
    Temat: Re: Okap część II
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 12 listopada 2014 21:45:10 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:

    > Nie. Zgodnie z fizyką jest dokładnie odwrotnie.
    > http://www.bora.com/filme/#cleanrate

    To chyba jakaś inna fizyka jest. Cieple w sposób naturalny zgodnie z ziemską fizyką
    idzie do góry. I trzeba temu ciepłemu zmienić zwrot i kierunek. Na Ziemi wymaga to
    dostarczenia dodatkowej energii. Na planecie Bora w ten sposób można zapewne uzyskać
    energię.

  • 52. Data: 2014-11-12 22:01:58
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 12 listopada 2014 21:45:10 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:

    > Nie. Zgodnie z fizyką jest dokładnie odwrotnie.
    > http://www.bora.com/filme/#cleanrate

    Obejrzałem jeden z filmów. W czterech garnkach bez pokrywek wrze woda. faktycznie
    fizyka jest bo wrzenie to zjawisko fizyczne. Para unosi się do góry, też zjawisko
    fizyczne. Możesz dać kuchenny przykład bezsensownego gotowania wody w czterech dużych
    garnkach bez pokrywek? Taki filmik to nie fizyka tylko manipulacja.

  • 53. Data: 2014-11-12 22:16:24
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-11-12 22:01, k...@g...com pisze:

> [...]
    garnkach bez pokrywek? Taki filmik to nie fizyka tylko manipulacja.

    Rok temu dowiedzielismy sie zeby wciagalo to trzeba uchylic pokrywke w
    kierunku odkurzacza. W tym roku o tym cisza. :-)

    Pozdro.. TK

  • 54. Data: 2014-11-12 22:27:43
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu środa, 12 listopada 2014 22:01:59 UTC+1 użytkownik k...@g...com napisał:

> [...]
    garnkach bez pokrywek? Taki filmik to nie fizyka tylko manipulacja.

    Chyba nie zapoznałeś się z definicją słowa manipulacja :)
    Te filmy pokazują skuteczność BORA pod maksymalnym, pełnym obciążeniem.

  • 55. Data: 2014-11-12 22:29:33
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 12 listopada 2014 22:16:21 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    >
    > Rok temu dowiedzielismy sie zeby wciagalo to trzeba uchylic pokrywke w
    > kierunku odkurzacza. W tym roku o tym cisza. :-)

    Logiczne że od strony gdzie wciąga trzeba uchylić. Jak uchylić z przeciwnej to para
    będzie omywała uchwyt pokrywki i nie da się jej poprawić bez oparzenia ręki. Jak by
    nie uchylać pokrywkę to i tak tajemnicą jest gotowanie na maksa wody w czterech
    garnkach bez pokrywek. Poczekam jak Slavo wytłumaczy to bezsensowne gotowanie wody.

  • 56. Data: 2014-11-12 22:32:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    slavo65 wrote:

> [...]
    >
    > Chyba nie zapoznałeś się z definicją słowa manipulacja :)
    > Te filmy pokazują skuteczność BORA pod maksymalnym, pełnym obciążeniem.

    nie. te filmy są zwykła marketingową manipulacją.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 57. Data: 2014-11-12 22:32:41
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    Wkład generalnych dystrybutorów i wyłącznych przedstawicieli w rozwój
    techniki, fizyki,gospodraki i w ogólności w rozwój jest przeogromny.
    Niemal tak wielki jak pośredników nieruchomych.

  • 58. Data: 2014-11-12 22:33:01
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu środa, 12 listopada 2014 22:16:21 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Rok temu dowiedzielismy sie zeby wciagalo to trzeba uchylic pokrywke w
    > kierunku odkurzacza. W tym roku o tym cisza. :-)

    Ach! Te teorie spiskowe! :)
    Zgodnie z prawami fizyki przy szczególnie wysokich garnkach zaczyna więcej pary
    lecieć do góry, niż na dół i w takich przypadkach przydaje się pokrywka.
    http://www.youtube.com/watch?v=o0g0oVrJIs4

  • 59. Data: 2014-11-12 22:33:32
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu środa, 12 listopada 2014 21:53:55 UTC+1 użytkownik k...@g...com napisał:

> [...]
    dostarczenia dodatkowej energii. Na planecie Bora w ten sposób można zapewne uzyskać

    BORA też musi dostarczyć energii, aby parę zawrócić, ale przy garnku jest to dużo
    mniejsza energia, niż ta, którą trzeba byłoby użyć, aby wciągnąć tę samą ilość pary,
    gdy znajduje się już parędziesiąt centymetrów nad garnkiem.

  • 60. Data: 2014-11-12 22:36:39
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu środa, 12 listopada 2014 22:32:40 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    czterech dużych garnkach bez pokrywek? Taki filmik to nie fizyka tylko manipulacja.

    > nie. te filmy są zwykła marketingową manipulacją.

    A jaka jest prawda?