    Subject: Re: Oswietlenie led wzdłuz sciany
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Wed, 14 Jul 2021 13:32:38 +0200

    > Z odpowiedzią musisz poczekać aż się uzyszkodnik w necie zdoktoryzuje że
    sterowników LED i cudze rozwiązania przedstawi jako swoje. On teraz bedzie bardzo się
    starał pokazać jaki jest tutaj użyteczny.

    Jesteś bardzo schorowany. Nie dość, że cierpisz na persewerację,
    echolalię to jeszcze dopadły cie projekcje. Uważaj, bo ci żyłka pęknie.

    Już chyba długo nie pociągniesz. Nie będziesz miał okazji się przeziębić.