    From: Mateusz Viste <m...@x...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: PLC a elektrozawory
    Date: Tue, 15 Sep 2020 14:17:19 +0200
    <a...@n...neostrada.pl>
    <20200915124221.065f7def@mateusz>
    <a...@n...neostrada.pl>

    2020-09-15 o 13:35 +0200, Marek napisał:

    > Jasne, nie pytasz z ciekawości tylko prowokacyjnie bo głęboko
    > uważasz, że problemu nie ma.

    W żadnym razie. Ani prowokacyjnie, ani głęboko. Ot, zastanowiła mnie
    sprawa, bo jak sięgam pamięcią to nie przypominam sobie bym sam miał
    taki problem - a jeśli coś podobnego kombinowałem, to dlatego że
    próbowałem (świadomie) zrobić coś mało eleganckiego.

    > Pierwszy z brzegu przykład to podłączenie modułu sygnalizacji
    > obecności napięcia, np taki:
    >
    > https://elektro-hurt.com/zamel-exta-wskaznik-zasilan
    ia-lampka-kontrolka-3f-230v-400v-led-czerwona-zielon
    a-zolta-tn-lkm-01-40,id12225.html

    > Taki moduł ma zaciski max 1.5mm2. Chcę mieć sygnalizację napięcia w
    > przewodzie 10mm2 który dochodzi do łącznika a sygnalizacja na być
    > przed tym łącznikiem.

    Instalacji 3F nigdy nie robiłem, więc nie znam obyczajów ani typowych
    rozstawów - ale czy nie wystarczy tutaj skorzystać z grzebienia? Takie
    zębate cuś z miedzi, co to się nim łączy zasilanie wszystkich modułów
    górą, polskiej nazwy nie znam: http://viste.fr/q8b18

    Mateusz