  • 1. Data: 2010-12-06 13:21:39
    Temat: Plastikowe pojemniki do lodówki Electrolux
    Od: "R. P." <r...@w...pl>

    Mam nową lodówkę Electrolux ERN 29750. Jest to dość nowy sprzęt (wciąż w
    sprzedaży). W trakcie przestawiania pojemników na drzwiach złamało mi
    się jedno z mocowań tego pojemnika (trzeba przyznać, że ten plastik nie
    grzeszy jakością)... i teraz mam problem. Co robić? Gwarancja nie
    obejmuje uszkodzeń mechanicznych tego typu. Chciałbym kupić taki
    pojemnik, ale nie wiem gdzie... Poradźcie coś.

    Pozdrawiam,
    R.P.

  • 2. Data: 2010-12-06 13:25:37
    Temat: Re: Plastikowe pojemniki do lodówki Electrolux
    Od: "JeSt" <o...@w...eu>

    Użytkownik "R. P." napisał w wiadomości grup
    a.pl...

[...]

    Pytaj w serwisie. Zapewne sprowadzą.Tak Miałem kiedyś z LG.

  • 3. Data: 2010-12-06 16:30:46
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "JeSt" <o...@w...eu> napisał w wiadomości

    > Pytaj w serwisie. Zapewne sprowadzą.Tak Miałem kiedyś z LG.

    Sprowadzą bez problemu. Ale o wiele bardziej prawdopodobnej jest, że jak
    pytacz usłyszy, ile taka półeczka będzie kosztować, dojdzie do wniosku, że
    aż tak bardzo nie jest mu potrzebna, ewentualnie, że sklejona mu wystarczy.

    J.

  • 4. Data: 2010-12-06 17:13:29
    Od: "JacekG." <s...@p...onet.pl>

    Mam lodówkę tej marki i jeszcze na gwarancji połamały się plastikowe
    wykończenia przy szklanych półkach, na tych plastikach trzyma się cała
    półka, zawiozłem do serwisu i w ramach gwarancji wymieniono całe półki.
    Przypuszczam, że Electrolux ma problemy z pękającymi plastikami.
    Pozdrawiam.
    JacekG.

  • 5. Data: 2010-12-06 17:44:57
    Od: "R. P." <r...@w...pl>

    W dniu 2010-12-06 18:13, JacekG. pisze:
> [...]
    > półka, zawiozłem do serwisu i w ramach gwarancji wymieniono całe półki.
    > Przypuszczam, że Electrolux ma problemy z pękającymi plastikami.

    Zawoziłeś do serwisu masz na myśli te półeczki? Bo ja lodówki sam nie
    wyjmę, to jest w zabudowie... Spróbuję wymienić to na gwarancji.

  • 6. Data: 2010-12-06 18:01:26
    Od: "JacekG." <s...@p...onet.pl>

    Tak zawoziłem je do serwisu. Jak to jest obudowa to trochę gorzej.
    Spróbuj. Plastik w lodówce powinien być szczególnie wytrzymały.
    Pozdrawiam.
    JacekG.

  • 7. Data: 2010-12-06 18:33:24
    Od: medea <x...@p...fm>

    W dniu 2010-12-06 18:44, R. P. pisze:

    > Zawoziłeś do serwisu masz na myśli te półeczki? Bo ja lodówki sam nie
    > wyjmę, to jest w zabudowie... Spróbuję wymienić to na gwarancji.

    Jeśli nie wymienią Ci w ramach gwarancji, to każda część możesz sobie
    kupić w ich sklepie on-line:

    http://www.electrolux.pl/Shop/

    Fakt, że ceny mają chore. Ja co jakiś czas muszę wymieniać zawias w
    lodówce, który kosztuje mnie każdorazowo ponad 150zł (w autoryzowanym
    serwisie znacznie więcej niż w tym sklepie).

    Ewa

  • 8. Data: 2010-12-06 19:09:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    R. P. wrote:
> [...]
    > Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych tego typu. Chciałbym
    > kupić taki pojemnik, ale nie wiem gdzie... Poradźcie coś.

    W serwisei najlepiej można zamówić przez telefon, wyślą kurierem i już.

    Można też poprosić rodziców o pomoc :)

  • 9. Data: 2010-12-06 22:13:18
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    R. P. wrote:
> [...]
    > Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych tego typu. Chciałbym
    > kupić taki pojemnik, ale nie wiem gdzie... Poradźcie coś.

    niezgodnosc towaru z umowa, producent dal ciala jesli nie tylko Tobie peka to i
    to bez wyraznej przyczyny (np spadek z 1m na kafle). Dal ciala to niech
    naprawi, masz do tego prawa 2lata.

  • 10. Data: 2010-12-07 18:10:22
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    W dniu 2010-12-06 14:21, R. P. pisze:
> [...]
    > obejmuje uszkodzeń mechanicznych tego typu. Chciałbym kupić taki
    > pojemnik, ale nie wiem gdzie... Poradźcie coś.

    to zapytam przy okazji :-) jak z cichością tej lodówki?
    (masz aneks czy kuchnię zamkniętą?)

    Sierp