    Subject: Re: Płytki winylowe - macał ktoś albo łaził po? ;)
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sat, 7 Nov 2015 10:05:27 +0100

    > Mieli i ciepły. To jak chuje twoich klientów. Przyjemny bo płacą jak im druta
    ciagniesz.

    Powinieneś raczej napisać, żeś "w dupieś był i gównoś widział".
    Wybacz, ale jak czytam Twoje wypowiedzi na temat nowych materiałów i
    nowych rozwiązań jako super eksperta, który całą swoją wiedzę zdobył w
    zgniłym PRL-u za czasów Gomółki to nie wiem czy się śmiać czy ubolewać
    nad Twoją głupotą.
    Kogutek Twoje doświadczenia mają się nijak do obecnych materiałów, bo za
    komuny nie liczyła się estetyka, dlatego płytki PCV czy płytki
    ceramiczne były ohydne i układane byle jak.
    Jak sobie przypomnę malutkie płytki układane w miejskich kiblach to na
    samą myśl niedobrze mi się robi, ale jak oglądam obecnie łazienki
    układane z malutkich płytek to w najmniejszym stopniu nie przypominają
    tych komunistycznych.
    Za komuny nikt też nie robił równych wylewek, ani nie równał ścian.
    Dlatego to co było układane było nierówne. Często płytki PCV wystawały i
    ludzie zahaczali butami, stopniowo je obłamując lub odrywając z podłoża.
    Kleje byłe chujowe i ledwo trzymały, a konserwatorzy, którzy się
    opiekowali budynkami przyklejali je ponownie nie usuwając nawet starego,
    ledwie trzymającego się kleju i mieli w dupie, że płytka odstaje i jest
    nierówno. Struktura nierównej wylewki "przebijała" poprzez płytki PCV.
    To o czym pisze autor wątku nijak się ma do tego co Ty znasz ze swojej
    młodości i dzieciństwa, choć ja osobiście nie chciałbym mieć w domu
    plastiku. Tylko ceramika oraz drewno woskowane.