  • Data: 2013-06-02 08:47:14
    Temat: Re: Podkłady kolejowe w ogrodzie
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-02 02:16, k...@g...com pisze:

    > Nie wiem. Jak to bieżąca produkcja to czymś zgodnym z przepisami. jak przejeżdżam
    obok składu z drewnem to część drewna ma taki zielonkawy kolor. Pewno jakiś
    impregnat.

    Pewnie czymś takim: http://allegro.pl/show_item.php?item=3091259956
    W Praktikerze też było coś takiego, bodajże Tytan Selena i
    zabezpieczenie drewna niby do 100 lat! ;)
    A popularny Drewnochron to faktycznie dziadostwo. Pięć lat i poręcze
    balkonowe się sypią.

    --