    Subject: Re: Podłogówka - czy wszystko jest ok?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <7...@g...com>
    <d...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Mon, 23 Nov 2015 23:46:22 +0100

    W dniu 2015-11-23 o 22:53, Budyń pisze:

    > kogut ma racje ze pomiar z taka dokladnoscia jest bardzo trudny - ty mierzysz z
    duza rozdzielczoscia ale to nie to samo co dokladnosc. Czyli wylapujesz drobne zmiany
    temperatury ale czy to jest od 20 do 20,2 cz moze 20,9 do 21,1 to tego nie wiesz.

    > b.

    Dokładność regulacji może być dużo wyższa niż dokładność pomiaru.
    Adam pisał o dokładności regulacji, a nie dokładności pomiaru.
    Kogut natomiast pisał o dokładności pomiaru, która faktycznie jest
    trudna do osiągnięcia