  • Data: 2022-11-21 23:24:08
    Temat: Re: Potrzebny zestaw do natryskowego malowania ścian
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    https://www.youtube.com/watch?v=PSpLFw6_eOs

    > Czytając opinie:
    > - są wersje tylko do farb wodnych i droższe umożliwiające malowanie lakierami na
    rozpuszczalnikach...(gdzieś widziałem, że taki lakier w tańszej wersji rozpuścił wąż
    zasysający farbę ;) )
    > - 95% czasu zajmuje przygotowanie do malowania: poza wyrównaniem ścian (jak zawsze)
    dochodzi porządne oklejenie wszystkiego (okna, drzwi...)
    > - trochę zajmuje mycie agregatu po malowaniu, więc raczej do małych powierzchni
    szkoda zabawy

    > Na plus wychodzi to znacznie lepiej niż malowane wałkiem, czy pędzlem...

    Do czynności przygotowawczych dodałbym jeszcze konieczność rozcieńczania
    farb gęstszych, jak np. farby lateksowe.

    Trzeba jeszcze "przefiltrować" opinie, gdyż nie każdy umie przygotować i
    ustawić sprzęt, dobrać dyszę do gęstości farby i poprowadzić pistolet.

    Ja osobiście gdybym miał do malowania więcej (czyli co najmniej kilka
    pomieszczeń), to bym sobie kupił jakiegoś Wagnera serii Pro 250, bo
    czytałem że to najtańszy z tych, co już umieją prawidłowo dmuchać lateksem
    i innymi typami farb i lakierów.
    Niedawno był na pepper.pl za niezłą cenę.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam