    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Potrzebny zestaw do natryskowego malowania ścian
    Date: Sun, 27 Nov 2022 19:57:32 +0100

    W dniu 20.11.2022 o 16:48, Lisciasty pisze:
    > Hejka,
    >
    > Żona jest fanatykiem malowania, pomyślałem że sprawię jej taki zestaw z
    > pistoletem, baniakiem na farbę i co tam jeszcze trzeba. Zacząłem grzebać
    > po sklepach z takimi klamotami ale kompletnie się na tym nie znam.
    > No i pewnie kompresor do tego by trzeba jakiś konkretny, ale te dziady
    > nie piszą jaki wydatek, czy ma być olejowy czy nie, czy jakieś coś
    > jeszcze...
    > Help ;)
    >
    > L.
    1. malowałem kompersorem 25l i pistoletem do farb i tynków. to słowo
    "tynków" przekonało mnie od tego, że da radę z gęstą farbą. daje radę z
    tynkiem, farbą o konsystencji budyniu ale... nie daje równej
    powierzchni. jest skórka pomarańczy i równomierność pozostawia dużo do
    życzenia.
    2. kupiłem najlepszy niemakowy pistolet do malowania farbami do ścian,
    taki pistolet który ma własny kompersor na rurze. żeby kompersor mógł
    być duży, a jego ciężar na plecach, a nie w samym pistolecie. Maluje
    równomiernie, ale nie budyniem. musisz farbę rozcieńczyć, a wtedy raz że
    słabo kryje, dwa - robią sie zacieki.
    panie... ale mario budowlaniec malował i jest super. tak, ale malował
    karton gipsy, a ja maluje ściany. jak ktoś nie wie o co kaman - różnica
    jest olbrzymia. Bo nie umiesz malować. może tak, może nie. lakierem
    samochodowym maluje za pieniądze, ludzie płacą.
    Oczywiście sprzątania jest zajebiście dużo, ale to chyba oczywistość. To
    co sprzątasz to kosztowna farba która trafi na śmietnik.
    Jeśli chcesz kupić urządzenie do malowania, kup coś co nie używa
    powietrza. ma malować tak jak myjka ciśnieniowa, samym ciśnieniem
    cieczy. Sam tym nie malowałem, ale przy następnym remoncie na bank kupię.
    ToMasz