  • Data: 2021-09-21 19:48:55
    Temat: Re: Powietrzna pompa ciepła wysokotemperaturowa
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .09.2021 o 19:39 a a <m...@g...com> pisze:

    > To zrób pan zdjęcie spręzarki zainstalowanej na dworze i pokaż
    >
    > I pokaz pan pompe ciepła bez skraplacza i zrób zdjęcie
    Tak jak pisałem, nie masz pojęcia o temacie :-)

    https://www.hewalex.pl/porady-i-wiedza/pompy-ciepla/
    budowa-i-funkcjonowanie-pomp-ciepla-powietrzewoda-ty
    pu-split-i-monoblok.html

    Jak przeczytasz, wróć do dyskusji i pokaż mi typ, model PC powietrznej w
    ktorej producent umieścił sprężarkę w budynku.

    > Kiedyś były szkoły zawodowe i był zawód instalatora systemów
    > chlodniczych po zawodówce.
    > I tam nauczano jak dziala lodówka, że z tylu jest ciepla a w środku mrozi
    >
    > Ale to było 30 lat temu

    Tak jak pisałem, piszesz o jakiś rozwiązaniach, które ktoś Ci sprzedał 20
    lat temu i na tej podstawie zbudowałeś swój pogląd na współczesne PC.

    TG