  • Data: 2021-11-25 14:06:46
    Temat: Re: Prąd od 19/10/2021
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2021-11-25 o 13:51 +0100, Tomasz Gorbaczuk napisał:
    > Prąd zużywa każdy i taki skok cen to samobój dla rządu.
    > Ale 20-30% co roku "rozejdzie się po kościach".

    Tak czytam o tych lamentach, że ceny skoczą milion procent żeby wyrównać
    się z zachodem, i nie rozumiem... Przecież obecne ceny JUŻ są takie jak
    na zachodzie. Na cena-pradu.pl widzę kWh w okolicach 60gr z hakiem. Ja,
    2000 km na zachód, płacę 0.15 eur. Przy "normalnym" kursie złotówki
    wychodzi tak samo. Coś przeoczyłem? W obu przypadkach porównuje ceny
    brutto, z przesyłem, jednotaryfowe, dla gospodarstw domowych.

    Czy ten normalny kurs wróci czy nie to już oczywiście osobna sprawa.

    > Nasz rząd tego nie rozumie.

    Nie tylko tego. Ktoś ten rząd jednak wybrał... Najwidoczniej
    statystycznemu Polakowi on odpowiada. Demokracja w akcji.

    Mateusz