    From: Rafał <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Problem z licznikami na cyrkulacji c.w.u.
    Date: Tue, 08 Jun 2010 10:59:25 +0200

    On 08.06.2010 09:35, Czarek wrote:
    > Witam,
    >
    > mam mieszkanie w bloku z cykulacją c.w.u. na mieszkanie. Założone są dwa
    > liczniki wody ciepłej - na wejściu cyrkulacji i na jej wyjściu. Problem
    > polega na tym, że pomimo braku poboru, w ciągu doby różnica wskazań
    > pomiędzy licznikiem na wejściu, a licznikiem na wyjściu wynosi około 0,3
    > m3 na moją niekorzyść. W skali miesiąca daje to niebagatelną wartość 10
    > m3 wody (przy czym woda "przepompowana" przez cyrkulację to około 2,5 m3
    > na dobę).
    >
    > Jakie można zastosować metody rozwiązania tego problemu?

> [...]
    Jak wspomniał WS; zakręć w ogóle dopływ zimnej wody, zobacz co się wtedy
    dzieje.
    Zakręć tez odpływ na cyrkulacje. Potem odkręć zimną wodę, patrz czy coś
    się rusza.
    Potem to szukanie winowajcy po przez zakręcanie poszczególnych odbiorników.

    Jak nie to, to zgłoszenie uszkodzenia licznika do administracji.