    From: WS <L...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Problem z licznikami na cyrkulacji c.w.u.
    Date: Tue, 8 Jun 2010 05:38:12 -0700 (PDT)

    On 8 Cze, 13:52, Czarek <a...@...pl> wrote:

    > Nic. Znaczy brak wskaza zu ycia na wodomierzach.

    Jak to "nic"? Mam rozumiec, ze odkrecone masz zawory cieplej i zimnej
    wody - cyrkulacja dziala - wodomierze wskazuja zuzycie, a po
    zakreceniu tylko zaworu zimnej cyrkulacja sie wylacza?

    BTW jesli ta roznica to 0.3m3 przy przeplywie rzedu 2.5m3, to daje
    jakies 12% roznicy...

    za http://huby.seo.pl/09_woda/95_liczniki_kradzieze.htm blad
    wodomierza moze byc nawet rzedu 10%, wiec pewnie nic nie poradzisz
    (zainstalowac lepszej klasy?)

    albo zmienic instalacje jesli sie da, zeby byl tylko jeden wodomierz
    zuzytej cieplej wody, ale wtedy poza cyrkulacja bedzie cale mieszkanie
    (odplyw cyrkulacji przed wodomierzem) - zalezy jak daleko od niego do
    kranow...

    WS