    From: "kiki" <k...@k...net>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Problem z wykonawca
    Date: Tue, 22 Jun 2010 22:02:20 +0200

    "Kadar" <o...@g...com> wrote in message
    news:4255dd7c-9864-4acb-88d4-fc0453a85175@d37g2000yq
    m.googlegroups.com...

    > Skoncentrowalem sie na tym tynku bo to dosyc newralgiczna sprawa ale
    > jest jeszcze kilka innych problemow o ktorych juz nawet nie chce mi
    > sie pisac.
    > Sadzicie, ze po tym wszystkim nalezy im podziekowac?

    Ja bym nie placil teraz. Bym kupil material na poprawki, kazal skuc
    gruntowac to co sie nie trzyma, nalozyc gladz i paragony na koniec jako
    zaplate.
    Jak ich pogonisz to nastepni wezma za skucie i za zrobienie od nowa.
    Tak przynajmniej niektóre pokoje jakos zakonczysz.

    Ty sie ze mnie nie smiej. Jak tak w zeszlym roku kulem tynk z kleju do
    glazury na murku oporowym. Pokazywalem zdjecia. Wszystko odpadlo przez
    fuszerke. Ale moi zwiali sami.
    Ty spróbuj zmusic ich do naprawy. Wez mlotek i kuj kazdy punkt co glucho
    odbija dzwiek. Sa do takich napraw srodki. Kupisz najdrozsze na osobne
    paragony, którymi im zaplacisz.