  • Data: 2018-06-26 18:49:44
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 26 czerwca 2018 14:31:50 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Nie twierdze ze w pelnym swietle dziennym dziala. Jak nie jest ciemno to
    > napisalem ze obraz jest uzytkowy. Teraz jest pochmurno, okna od wschodu.

    problem w tym że ja w pokoju w którym chciałbym to zammontować mam:
    Okno balkonowe pojedyczne od południa
    Okno jednoskrzydłowe od zachodu
    Okno balkonowe dwuskrzydłowe od zachodu.
    Teraz jest 18:45 i słońce NADAL super oświetla tą ściane na której
    chciałbym mieć ekran.
    A fajnie by było mieć taki projektor bo
    a) nie mam TV
    b) mam HBOGO
    c) chciałbym z synami pograć w jakieś gry na ciut większym ekranie niż 14 cali