    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 1 Jul 2018 03:43:56 -0700 (PDT)
    <pgug22$3ad$1$Adam@news.chmurka.net>
    <9...@g...com>
    <3...@g...com>
    <a...@g...com>
    <8...@g...com>
    <e...@g...com>
    <5b37d555$0$602$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <5b388f04$0$620$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Projektor ciag dalszy.
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Masz pretensje ze sie z Ciebie nabijam jak cos napiszesz ale to Twoja wina bo karmisz
    niestworzonymi historiami w stylu "ormowiec mial duza emeryture". Wyobraz sobie ze
    tez pracowalem z ormowcem. Mial dwa dyzury w miesiacu i zarabial na tym z 400
    zlotych, jakies 10% pensji. Dzialal przy drogowce. Opowiadal po takim dyzurze ze
    zlapali w cztery godziny dwoch po kielichu i jednego po polowce. Zatrzymali dowody
    rejestracyjne samochodom bez opon i hamulcow. Zlapali nyske co w niej kierowca wiozl
    na lebka 12 osob albo zuka z trzema tonami cegiel. To on zle wtedy robil czy dobrze?
    Jak czegos nie wiesz to nie pisz. Na kolano czeka sie dwa lata. Wiem bo na to
    choruje. Czekalo by sie trzy miesiace gdyby ludzie chcieli sie leczyc. Ja chce sie
    leczyc. Lykam co lekarz zapisze i trzy razy do roku chodze na oplacona przez nfz
    rehabilitacje. Do tego mam takie cos na kolano co kosztuje prawie 900 zlotych z tego
    zaplacilem 150 reszte zaplacil nfz. 6 lat juz sie lecze i na kolano nie narzekam
    chociaz musze na nie bardzo uwazac zeby nie przeciazyc. Nie moge nosic wiecej niz 15
    kilo, nie moge przejsc jednorazowo wiecej niz jakies 2,5 kilometra. Nie moge biegac,
    co akurat mnie nie przeszkadza bo nigdy nie biegalem jak nie musialem. Przestan
    zmyslac i klamac to moze nie tylko ja zaczne cie traktowac powaznie.