  • Data: 2009-12-14 08:29:03
    Temat: Re: Prośba o opinie - projekt Zx10
    Od: QbaB <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Wg mnie dosyc ciekawy i funkcjonalny projekt.
    Musze jsię jednak zgodzic z przedmówcami w kilku kwestiach.
    Taras na pietrze niepotrzebny (ale wymaga tego garaż) zwłaszcza że
    raczej będzie od strony północnej (bo zakładam że salon bedzie od
    strony raczej południowej).
    Duże okna sa fajne ale ucieka duzo ciepła i są drogie. Jedno tak duże
    okno na sypialnie wystarczy, nie potrzeba dwóch.
    Drzwi jak ktos zauważył tez do tanich nie należą. 2k to może za dużo
    ale przyzwoite drzwi to 1000-1500 zł trzeba dać (sam mam takie za 500
    i bardzo żałuję).
    Strychu pewnie nie ma bo konstrukcja dachu jest zapewne zaprojektowana
    jako kratownica z desek (tańsza) a nie krokwiowo jętkowa.
    Ja osobiście wolłbym bardziej płaski dach tak abym mógł sam na niego
    wejść, w przeciwnym wypadku nawet założenie zwykłej anteny jest mocno
    problematyczne. Natomiast zaleganie śniegu to moim zdaniem żaden
    problem. Nikt nigdy sie tym nie przejmował aż do momentu zawalenia się
    hali podczas wystawy i nie bylo żadnych problemów.
    Łatwo zauważyć że projektanci jak zwykle pomineli drażliwą kwestię
    pralki. Ja polecam rozwiązanie wydzielenia pralni z suszarnią i
    najlepiej połączona z garderobą.

    Pzdr
    QbaB