    From: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Przecinarka do glazury. Jak?
    Date: Thu, 18 Nov 2010 09:14:16 +0100

    Użytkownik "jagr" <j...@W...pl> napisał w wiadomości
    news:4ce4daf6$0$21008$65785112@news.neostrada.pl...
    > Człowiek stale ma problemy i czuje się jak jakaś gapa.
    > Kupiłem przecinarkę z kółkiem i nie potrafię się nią posługiwać.
    > W którą stronę prawidłowo się ciągnie ten "bajer" z kółkiem?
    > Czyli właściwie się ciągnie za tą rączkę dociskając czy się nią pcha?

    Rączkę z kółkiem należy pchać równomiernie dociskając na całej długości.
    Siła docisku zależy od rodzaju płytki - np. gres należy dość mocno dociskać,
    a glazurę słabiej. Jeśli masz wrażenie, że rysa jest za słaba, możesz
    czynność powtórzyć, ale nie gwarantuje to równej linii cięcia. Stopka
    łamiąca wlecze się po powierzchni płytki. Jeśli kupiłeś tanią maszynkę, to
    aby precyzujnie ciąć płytki trzeba się bardziej namęczyć.

    Pozdrawiam,
    Druid29