    From: Adam Szendzielorz <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Przecinarka do glazury. Jak?
    Date: Thu, 18 Nov 2010 02:57:55 -0800 (PST)

    Hej,

    Bedac w temacie ciecia plytek -> czy taka reczna maszynka rzeczywiscie
    mozna uciac idealnie glazure szkliwiona, bez odpryskow ? Ja mam
    "zwykla" maszynke stolowa na duza tarcze. Do tego dwie tarcze - jedna
    zwykla, druga turbo do szybkiego ciecia gresu. Ta zwykla chyba sie juz
    troche stepila bo tnie sie powoooooli, choc bez szczerbienia plytek.
    Tarcza turbo tnie sie b. szybko ale szkliwo juz odpryskuje. Dodam ze
    to jest tani marketowy sprzet made by DEDRA, cos takiego:

    http://allegro.pl/dedra-ded7731-przecinarka-do-plyte
    k-glazury-52cm-i1317383271.html

    Ogolnie to jestem zadowolony - ta oryginalna tarcza zrobilem u siebie
    dwie lazienki i wyszlo pieknie, a bylo sporo ciecia pod katem 45'.

    I ostatnie pytanie do doswiadczonych - ile wytrzymuje taka zwykla
    (diamentowa, pelna) tarcza ? Wiem ze to ciezko okreslic ale tak
    mniejwiecej w ilosci lazienek np. :-) Rzad wielkosci wystarczy -
    jedna, piec, dziesiec. Bo nie wiem czy ta powolnosc ciecia wynika ze
    zuzycia sie tarczy czy te ostatnie moje plytki byly twarde :) Po czym
    poznac zuzycie takiej tarczy - az zniknie calkiem te diamentowe
    "zgrubienie" ?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.