    From: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Przecinarka do glazury. Jak?
    Date: Thu, 18 Nov 2010 14:10:04 +0100

    "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> wrote:
    > Ogolnie to jestem zadowolony - ta oryginalna tarcza zrobilem u siebie
    > dwie lazienki i wyszlo pieknie, a bylo sporo ciecia pod katem 45'.
    >
    > I ostatnie pytanie do doswiadczonych - ile wytrzymuje taka zwykla
    > (diamentowa, pelna) tarcza ? Wiem ze to ciezko okreslic ale tak
    > mniejwiecej w ilosci lazienek np. :-) Rzad wielkosci wystarczy -
    > jedna, piec, dziesiec. Bo nie wiem czy ta powolnosc ciecia wynika ze
    > zuzycia sie tarczy czy te ostatnie moje plytki byly twarde :) Po czym
    > poznac zuzycie takiej tarczy - az zniknie calkiem te diamentowe
    > "zgrubienie" ?
> [...]

    Jak zniknie diament, tarcza nadaje sie do wyrzucenia. Wczesniej zauwazysz,
    ze ciencie idzie duzo wolniej niz wczesniej, leca iskry, mimo dobrego
    podawania wody. Wówczas tarcze nalezy równiez zmienic.
    Ja polecam niedrogie tarcze z praktikera marki Norton. Mialem zielona i
    niebieska. Niebieska pocialem kilkaset metrów 10mm twardego gresu, kilka
    metrów glazury, a potem kumpel zrobil lazienke w marmurze, który kladl do
    wysokosci 3,1m :)
    Tarcza nadal tnie i pewnie zrobie nia jeszcze balkon i taras.

    --
    Bartek