    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Przyłącze wody z rury PE - how to?
    Date: Wed, 20 May 2009 22:49:11 +0200

    news:gv1p6q$fnv$1@inews.gazeta.pl...

    > będzie wodomiar, kreska to ława fundamentowa): "-?"

    Dokladnie tak, moze nawet bez znaku zapytania.

    > I przy okazji: jak wyprowadzenie takiego przyłącza z PE wygląda w praktyce
    > dalej? Rura w końcu jest trochę elastyczna, mocuje się ją do ściany
    > uchwytami, czy może mocowanie dotyczy już dalszych elementów, z natury
    > sztywnych (zawór główny, wodomiar, reszta instalacji)?

    Uchwytami do sciany Na koniec tej rury zaklada sie taka zlaczke zaciskowa z
    gwintem na drugim koncu. Do niej przykreca sie zawor i wodomierz. Docelowo
    potrzebny bedzie chyba jeszcze filtr antyskazeniowy, nie wiem czy przed czy
    za wodomierzem, ale mniej wiecej tak to wyglada. Dalej rozprowadza sie
    instalacje.

    Pozdro.. TK