    From: "kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Przyłącze wody z rury PE - how to?
    Date: Thu, 21 May 2009 08:54:45 +0200

    news:gv1pca$c7i$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Dokladnie tak, moze nawet bez znaku zapytania.

    Wodomierz na konsoli mocowany pewnie musi byc zgodnie z warunkami
    wodociagów. I pewnie poziomo a nie pionowo

    > Docelowo potrzebny bedzie chyba jeszcze filtr antyskazeniowy, nie wiem czy
    > przed czy za wodomierzem,

    Za wodomierzem. Jakby był przed to mógłbyś "podkradać" wodę wodociągom z
    pominięciem licznika.
    A zamiast zaworu antyskażeniowego dałem zwykły zawór zwrotny- kilka razy
    tanszy a wodociagi problemów nie robiły. Ten antyskażeniowy różni się od
    zwrotnego tym że ma taki kranik do pobierania próbek wody.

    Krzysiek