    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Remont dachu, czy zawalę?
    Date: Mon, 12 May 2014 14:35:45 +0200

    dyskusyjnych:3...@m...org...

    > Dach mam na oko ze 2x większy od Twojego -- zdzieranie poszło szybko, bo
    > gont był na zszywki. Niestety w momencie jak zdarliśmy papę (żeby obejrzeć
    > stan desek), przyszła niespodziewanie chmurka opadowa. W sumie 5 min.
    > ulewy, w 2-3 minuty plandeki i folie znalazły się na dachu, ale i tak dom
    > na poddaszu już pływał (łacznie z całkiem nowym pianinem mojego dziecka,
    > które akurat stało pod oknem gdzie najbardziej się lało przez kołnierz).
    > :/

    > To taki mały hint ode mnie. ;)

    To ja podpowiem rozwiązanie z którego nie raz osobiście korzystałem:
    http://www.meteo.pl/

    Oczywiście do plandek nie zniechęcam, tyle że po co zaczynać i musieć je
    rozkładać skoro można tego uniknąć.

    A w kwestii praktycznej to zamiana dowolnego pokrycia na blachę jest bardzo
    prosta. Wystarczy odsłaniać za każdym razem tylko pas dachu i od razu dawać
    łaty i pasy blachy. Do przykrycia plandeką pozostaje jedynie wąski pasek
    pomiędzy starym a nowym poszyciem.

    Pozdrawiam
    Ergie