    From: "Kacper" <elkacper(USUNTO)@gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Rozkładanie styropianu pod wylewki
    Date: Mon, 19 Mar 2012 11:00:35 +0100

    ion-forums@vbux23...
    W dniu sobota, 17 marca 2012, 08:21:35 UTC+1 użytkownik arek napisał:
    > Jak rozkłada sie styropian na brzegach np. podestów, klatek schodowych
    > itp.?
    > Tzn. ile cm od brzegu zostawić miejsca na wylewkę (bo chyba nie dociąga
    > się
    > styropianu do końca(?

    Ja zostawialem ok 10cm.
    pozdr.

    --
    Adam

    A ja właśnie rozkładam styro i jadę od brzegu do brzegu, nie wiem po co
    zostawiać luz żeby tam beton wpływał???
    Jest jakieś uzasadnienie bo ja nic nie wiem o tych wolnych miejscach.
    Styro na full a wartswa betonu zdylatowana i to wszystko.

    A przyokazji podczepię się pod temat. Układam ten styro i on sobie trochę
    lata w sensie na nierównej wylewce chudziaka.
    I tak sobie myślę jak ułożę te styropki to czy po wylewkach podłoga nie
    będzie sobie siadać na tych luzach? czy całościowo powierzchnia sie utrzyma.
    Czy wreszcie pod ciężarem wylewek dociśnie się sam i będzie stabilny?
    Mam 15 styro i nie wiem czy to coś dociśnie. Po staremu mokry beton to może
    jeszcze bo ciężki ale te mixokrety to lekkie są.

    Rafał