  • 1. Data: 2021-11-10 22:34:44
    Temat: Sedes Tron na podwyższeniu, po 3 schodach. Najnowsza moda światowa
    Od: a a <m...@g...com>

    Sedes Tron na podwyższeniu, po 3 schodach to najnowsza moda światowa

    Pierwszy raz spotkałem się z toaletami na podwyższeniu w Rydze, w ubiegłym wieku.

    Wchodzi się jak do toalety publicznej, otwierając drzwi a potem się wchodzi na
    podwyższenie po prawej lub po lewej stronie, jakies 2-3 schody wyżej

    Najnowsza moda toaletowa wkrótce dotrze i do Polski
    i wszyscy będą budować Sedesy Trony

  • 2. Data: 2021-11-11 07:51:02
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-11-10 o 22:34, a a pisze:
> [...]
    podwyższenie po prawej lub po lewej stronie, jakies 2-3 schody wyżej

    > Najnowsza moda toaletowa wkrótce dotrze i do Polski

    W jakim celu tak sobie utrudniać życie?

    Tego typu trony to nie jest żadna moda tylko konieczność jak instalacja
    odpływowa jest zbyt wysoko. Takie podwyższone "trony" widziałem na
    Ukrainie i Litwie. Żeby było ciekawiej to widywałem też na takim
    podniesieniu "skocznie" https://pl.wikipedia.org/wiki/Ubikacja_kucana

  • 3. Data: 2021-11-11 09:45:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 10 listopada 2021 o 22:34:45 UTC+1 m...@g...com napisał(a):
> [...]
    podwyższenie po prawej lub po lewej stronie, jakies 2-3 schody wyżej

    > Najnowsza moda toaletowa wkrótce dotrze i do Polski

    Świat tego potrzebuje
    Zacznij badania/produkcję powyższego
    Inne Twoje projekty odpuść. Ten zrób priorytetowym.

  • 4. Data: 2021-11-11 14:25:58
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 11 November 2021 at 09:45:41 UTC+1, Kris wrote:

    podwyższenie po prawej lub po lewej stronie, jakies 2-3 schody wyżej

    > Świat tego potrzebuje
    > Zacznij badania/produkcję powyższego
    > Inne Twoje projekty odpuść. Ten zrób priorytetowym.
    == "Tryb kucany" jest uważany za zdrowszy[1] i działa profilaktycznie względem
    chorób jelita grubego (rak[2], hemoroidy[3], zapalenie jelita grubego), ponieważ
    pozwala na pełne wypróżnianie bez zalegania złogów, chroni także przed uszkodzeniami
    związanymi z chorobami prostaty (podrażnienia nerwu)[potrzebny przypis].
    Zostało zasugerowane, że kucanie wzmacnia mięśnie miedniczne u kobiet,
    zmniejszając prawdopodobieństwo inkontynencji[4]. Regularne przybieranie i
    utrzymywanie pozycji kucanej może również wspomóc utrzymanie elastyczności kolan[5].
    Dodatkowo sugeruje się, że korzystanie z tego typu ubikacji wzmacnia biodra i
    poprawia oddychanie i koncentrację.
    Pozycja kucana jest pierwotną dla człowieka pozycją wypróżniania.
    Ubikacja taka jest tańsza od tradycyjnych muszli klozetowych.
    Ubikacje tego typu są łatwiejsze w czyszczeniu i ogólnym utrzymaniu ich higieny,
    są mniej podatne na akty wandalizmu.
    Wymuszają zmniejszenie czasu przebywania (pozycja kucana nie pozwala na wygodne
    czytanie, np. gazet).
    Szczególnie praktyczne są w miejscach użyteczności publicznej, ponieważ nie
    dochodzi w nich do kontaktu nagiej skóry z potencjalnie brudną powierzchnią (jak w
    przypadku sedesów tradycyjnych ubikacji), co redukuje ryzyko ewentualnego
    przenoszenia drobnoustrojów. Badania naukowe dowiodły, że toalety z siedziskiem nie
    są większym zagrożeniem dla zdrowia niż ubikacje kucane[6][7]. Do zakażeń w toaletach
    dochodzi bowiem głównie w bezpośrednim kontakcie z wydzielinami poprzednich
    użytkowników toalet oraz z aerozolem tworzącym się w czasie spłukiwania. Zatem przy
    zachowaniu elementarnych zasad higieny - wytarcia do sucha powierzchni kontaktu
    ubikacji z ciałem - siadanie na desce klozetowej niczym nie grozi.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Ubikacja_kucana

  • 5. Data: 2021-11-11 14:30:24
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 11 November 2021 at 14:26:10 UTC+1, a a wrote:

> [...]
    ubikacji z ciałem - siadanie na desce klozetowej niczym nie grozi.

    Amerykańska ubikacja kucana ze spłuczką

    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb
    /1/17/Squat-toilet-with-tank.jpg/270px-Squat-toilet-
    with-tank.jpg

    Problem z kucaniem jest taki, że wiele osób, po kucaniu, nie potrafi się samodzielnie
    podnieść i potrzebuje podpory, barierki

    A ten chłopek to nawet kuca bez ściągania spodni
    i na bosaka

    Bo to jest problem
    Jeden przyjdzie w uwalonych butach i cały kucanko pobrudzi

    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb
    /4/4d/Pedestal-squat-toilet.jpg/270px-Pedestal-squat
    -toilet.jpg

  • 6. Data: 2021-11-11 14:32:41
    Od: a a <m...@g...com>

> [...]
    ubikacji z ciałem - siadanie na desce klozetowej niczym nie grozi.

    O ile pamiętam., to na obozach były drewniane latryny, ale nie kucane
    a z deską, aby nikt nie spadł do tylu

    Sławojka kucana przy chatce studenckiej w Beskidzie Niskim

    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb
    /0/03/Squat_outhouse_cm01.jpg/270px-Squat_outhouse_c
    m01.jpg

  • 7. Data: 2021-11-11 14:33:24
    Od: a a <m...@g...com>

  • 8. Data: 2021-11-11 18:06:44
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 11.11.2021 o 07:51, Uzytkownik pisze:
    >  Żeby było ciekawiej to widywałem też na takim podniesieniu "skocznie"
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Ubikacja_kucana

    Tego typu toalety to wcale nie taki rzadki przypadek, np. we Włoszech.

    --
    Ewa

  • 9. Data: 2021-11-11 18:12:10
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 11 November 2021 at 18:06:49 UTC+1, FEniks wrote:
    > Tego typu toalety to wcale nie taki rzadki przypadek, np. we Włoszech.
    >

    > --
    > Ewa
    dokladnie
    najwyższy tron dla pana domu, do dumania nad problemami życia codziennego
    no i oczywiście telewizor w toalecie i komputer z dużym ekranem, aby sie nie nudziło

    Jest moda, że ludzie w gościach wchodzą z butami na deskę, bo jak się deskę podniesie
    to muszla ma za wąskie brzegi i nogi sie zsuwają

  • 10. Data: 2021-11-11 18:48:33
    Od: Ghost <G...@h...net>

    W dniu 11.11.2021 o 14:33, a a pisze:

    pisał ci ktoś, że jesteś pierdolnięty?