    From: "Tornad" <t...@o...net>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: SkraplajÄ?casiÄ? para woda w okolicach okna
    Date: Sun, 20 Dec 2009 01:38:37 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Wybacz ale ty chyba nei sądzisz że facet spaliny wydycha z pieca do
    > mieszkania :)
    >
    > bo gdyby tak robił to ten post byłby dowodem na istnienie życia po życiu i
    > że w niebie mają internet.

    > głupoty piszesz...

    Jestem pelen podziwu dla Twojej madrosci, tyle, ze zapewne trzymasz ja dla
    lepszych gosci no bo nic tu nie napisales nawet glupiego...
    Wcale nie jest wykluczone, ze na poddaszu ten piec jest podlaczony do
    jakiegos przewodu wentylacyjnego albo ma maly cug i czesc spalin idzie na
    salony. Gaz spalajac sie daje glownie wode tak, ze tego mozna nawet nie czuc.
    Moze ten wymiennik ciepla jest nieszczelny, moze rurka nie dokrecona w kazdym
    razie winie za ten stan, piec. Trzebaby tam byc, zobaczyc, cos zmierzyc i wtedy
    latwiej o trafna diagnoze. W sumie okaze sie...
    Tornad