    From: s_13 <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Smrodek z kanalizacji... w salonie
    Date: Mon, 20 Feb 2012 09:59:38 -0800 (PST)

    > Jest jeszcze jedna możliwość, bo wszyscy tu zakłądają że połączenia są
    > prawidłowo wykonane a całe stada "miszczóf" składając kanalizę wyciągają
    > uszczelki z kielichów bo tak i m się łatwiej mierzy i składa rury podczas
    > pasowania.

    no ja miałem jednego "miszcza", który wyprowadzał odpowietrzenie
    kanalizacji ponad dach i musiał pod koniec zredukować rurkę z 100 na
    75, oczywiście pod ręką redukcji nie było, więc wsadził rurę w rurę i
    obsikał pianką PU, potem wszystko przykryła wełna i reszta zabudowy...
    i teraz się zastanawiam (teoretycznie, bo już trzeci rok idzie i nic
    nie śmierdzi), czy pianka będzie wiecznie trzymać, czy będzie odporna
    na wyziewy kanalizacji, czy też już jej tam nie ma, ale smrodkowi nie
    sprawia różnicy, czy wychodzi przez kominek, czy też pół metra przed
    nim przez membranę, potem pół metra pod dachówkami i przez gąsior w
    kalenicy...?
    wytrzyma ta pianka?

    pozdrawiam
    s_13