  • Data: 2017-09-21 08:43:59
    Temat: Re: Spisek styropianowu CD
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 20 Sep 2017 19:22:05 +0200, Karol

    > Faktycznie to fabryka i skład są, ale zmieniły nazwy i
    > podobno należą do innych właścicieli, czyli tak wygląda skubanie frajerów
    > przez producentów styropianów.

    No bez jaj, ja rozumiem teorie spiskowe, może nawet racje, ale przecież
    nikt nie zmienia nazwy składu budowlanego i fabryki raz do roku, żeby
    inwestor nie mógł zwrócić promila towaru...

    Ps. Co to za super firma produkująca styro, że ot tak zmienia sobie nazwę?
    Wiesz ile czasu i pieniędzy się wkłada na wypracowanie wizerunku?

    --
    Pozdor
    Myjk