  • 1. Data: 2013-03-01 07:51:51
    Temat: Sposób na pluskwy
    Od: Małamissss <m...@g...com>

    Pisałam już wczesniej, ale to nie sa prusaki tylko pluskwy, jak sie ich
    pozbyc ??

  • 2. Data: 2013-03-03 16:48:46
    Temat: Re: Sposób na pluskwy
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    http://www.podsluchy.com.pl/wykrywacze-podsluchow

  • 3. Data: 2013-03-03 17:56:37
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>

    > http://www.podsluchy.com.pl/wykrywacze-podsluchow

    Toś przysolił Marku :))
    A na prusaki to zalecana jest Armia Czerwona? :)

  • 4. Data: 2013-03-03 18:07:18
    Od: anhin <a...@o...pl>

    > Pisałam już wczesniej, ale to nie sa prusaki tylko pluskwy, jak sie ich
    > pozbyc ??

    jesteś pewna że to pluskwy? Dość ciężko je pomylić z prusakami...
    Ale jeśli się nie mylisz, to przechlapane. Pluskwy są nieprawdopodobnie
    wytrzymałe i odporne na różne metody insektobójcze, z gazowaniem
    cyjanowodorem łącznie (serio). Tradycyjna metoda walki z pluskwami to
    odizolowanie (zaklejenie) gniazd w murach i spalenie sprzętów (mebli,
    materacy), w których się zagnieździły. Czasem skuteczna, ale bardzo
    upierdliwa. Sposoby takie jak odstraszanie ultradźwiękami czy wysoką
    temperaturą w praktyce nie działają. Tym niemniej istnieją środki mogące
    obrzydzić życie nawet pluskwom, ale nie są dostępne w w wolnej
    sprzedaży. Chyba powinnaś się skontaktować z jakąś naprawdę porządną
    firmą dezynsekcyjną, która jest w stanie dać Ci gwarancję na powodzenie
    zabiegu.

  • 5. Data: 2013-03-03 21:26:07
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Przemek wrote:

    > Toś przysolił Marku :))
    > A na prusaki to zalecana jest Armia Czerwona? :)

    już pisałem wczesniej... Napoleon ;-)