  • Data: 2021-06-15 14:42:47
    Temat: Re: Sprawdzone kontakty, włączniki elektryczne
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zwróćcie uwagę, jak wysoko podnoszą się klapki od gniazdek hermetycznych.
    W jakiejś serii Legrand klapki podnoszą się tylko o 100°-120° nie więcej przez co
    łatwo się wyłamują, a włożenie np. sterownika
    czasowego czy większej ładowarki niemożliwe.
    Z kolei Polo podświetlane neonówką: lubią błyskać przy nowoczesnych żarówkach, albo
    np. neonówki nie występują w łącznikach
    podwójnych (dwuklawiszowych).
    Z wyglądu i pewnych koncepcji (podwójne gniazda na jeden moduł) lubię Elda Szczecinek
    seria Forum, ale to ponad 20 lat minęło od
    montażu (tanie nie były, ale z ozdobnymi kolorowymi paskami ramek).

    -----
    > Generalnie bez uwag, nie ma się do czego przyczepić.
    > Jako że dom nowy to wyłączniki mam z podświetleniem bo trzeba było się do nich od
    przyzwyczaić, póki co, po roku wszystko gra, nie