  • Data: 2009-01-01 14:13:26
    Temat: Re: Straty ciepla
    Od: Dy <d...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ty Kudłaty to dajesz sie naciągac marketingowcom;))
    > Pozdrawiam
    > Krzysiek

    Wszyscy dajem naciągac się marketingowcom do poki nie zdobedzimy
    wiedzy na jakis temat. Gdyby tak nie bylo juz dawno zniknal by ten
    zawod z rynku a jak na razie trzyma sie niezle a w tym roku baedziemy
    ogladac piekny spektakl ich kreatywnosci i zrecznosci w zabieganiu o
    podniesienie sprzedazy. Takie czasy.

    Sluchajcie, tak poza tematem. Ja juz dawno nie pametam takich
    temperatur. Czy jest jeszcze sens liczenia wszystkiego dla tak niskich
    temperatur? Nawet jesli temperatura zejdzie miejscowo to na krotki
    czas i raczej gdzies lokalnie.

    Pozdrawiam
    Dy