eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieStudnia głębinowa, zbiornik hydroforowy, isntalacja nawadniająca › Re: Studnia głębinowa, zbiornik hydroforowy, isntalacja nawadniająca
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 12 Aug 2015 14:51:51 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Studnia głębinowa, zbiornik hydroforowy, isntalacja nawadniająca
    From: dolniak <d...@g...com>

    Witam
    > Opcje są trzy:
    > 1) przewiercić się pod kątem i wyjść gdzieś tam przez fundament
    > 2) zainstalować zbiornik hydroforowy w obudowie studni
    > 3) zrobić tak jak tu <https://www.youtube.com/watch?v=boU4vJhhUvE&t=3m55s
    >

    > Tylko nie bardzo rozumiem w tym trzecim rozwiązaniu jak to ma działać od
    > strony hydraulicznej. Czy od tego dodatkowego zaworu jest podłączony
    > kolejny, mniejszy zbiornik hydroforowy? Czy też instalacja nawadniająca
    > jest podłączone wprost. Jeśli wprost to co miałoby sterować
    > uruchomieniem pompy? Zwłaszcza w sytuacji kiedy dla tego przykładu pompa
> [...]

    Czwarta opcja-wyjść przez ścianę -podlączyć wąż ,a ten do instalacji
    nawadniającej.Jeśli zimą będziesz chcial zrobić ślizgawkę,też się sprawdzi.

    Za malo podaleś informacji.Czy studnia będzie zasilala dom i ogród,czy tylko ogród?
    Ten trzeci dzyndzel jest w zasadzie niepotrzebny.Można z niego brać wodę,ale mogą być
    klopoty ze sterowaniem.Przy niektórych pompach -jego otwarcie zapowietrzy
    instalacje.Woda może uciec z pompy.Ale można go użyć do zalewania tejże...
    Nie wiem,jak duży masz ogród.Do poważnego podlewania woda powinna być
    odżelaziona-związki żelaza lubią zapychac kroplowniki.Uzyskuje się to używając
    sadzawki.Woda studzienna natlenia się tam i przy okazji nagrzewa.
    Możesz umieścić zbiornik wyżej-woda będzie leciala sama-mniejsze klpoty z regulacją.
    Rozwiązań jest sporo,ale muszą byc dostosowane do konkretnego miejsca.
    Podaj więcej szczegóów,to pokompinujem.
    pozdro.dolniak