    From: ddddddddddddd <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Szczepiliście się już?
    Date: Tue, 22 Jun 2021 05:49:45 +0100
    <t...@4...com> <sad1bf$kgs$1@dont-email.me>
    <a...@4...com> <saf1ef$rn8$1@dont-email.me>
    <60cb3a35$0$554$65785112@news.neostrada.pl> <sahdiq$rmo$1@dont-email.me>
    <60ccf9c3$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <sak243$9ij$1@dont-email.me> <1ojyuacvm8d8l$.dlg@myjk.org>
    <san5bo$mel$1@dont-email.me> <1rd2j24rntzl4$.dlg@myjk.org>

    W dniu 21.06.2021 o 08:10, Myjk pisze:
    > Sun, 20 Jun 2021 11:30:15 +0100, ddddddddddddd

    > W drugą stronę też to działa, czyli do zmarłych na covid nie jest wielu
    > zaliczanych. Generalnie można przyjąć że +/- się zgadza.

    generalnie nic nie można przyjąć, nie ma danych.

    > Ale to jeden stan gdzie jakiś ignorant panował na statystykami...

    w UK liczą dokładnie tak samo. Teraz masowo wysyłają dzieci na testy, za
    chwilę będą mogli powiedzieć że jest wzrost u dzieci więc trzeba im dać
    w żyłę

    > Nie wiem jak mi to zaręczysz. Mnie co rok dwukrotnie w sezonie toczy grypa
    > i wydaję na nią średnio 300-500 zł (sic!) rocznie (samych tylko lekarstw,
    > nie wliczając w to latania po lekarzach, strat z tyt. nie wykonania
    > obowiązków służbowych, co przy posiadaniu DG jest szczególnie bolesne).
    > Szczepionka która spowodowała że nie chorowałem kosztowała mnie w porywach
    > 80 zł. Jeśli wg ciebie 300-500<80 to ja się wcale nie dziwię że masz
    > odwrócony światopogląd.

    ja na grypę wydaję max 100zł rocznie. Może dlatego, że ibuprofen czy
    paracetamol kosztuje ok. 2.5zł za paczkę (chyba że ktoś chce kupić
    ibuprofen marki ibuprom czy coś innego firmowego, wtedy faktycznie może
    wyjść 500zł. W Polsce chyba faktycznie nie ma za bardzo wyjścia i za
    2.5zł (0.50GBP) nie kupi się paczki leku.

    > Co ty znowu z tą partią, jprdle. Ty po prostu bełkoczesz jak opętany. Także
    > odnośnie tej partii (reptilian).

    to nazwij to sobie inaczej, możesz ufać specjalistom ekonomom z rządu w
    sprawach medycznych czy pięknej pani w telewizji

    > Oczywiście, bo wśród płaskoziemców są same głąby nawet bez podstawówki, tak
    > samo jak wśród antyszczepionkowców.

    cieszę się że mamy tak wykształconych ludzi jak ty. Mną się nie
    przejmuj, według twojej teorii ty jesteś chroniony przez swoją szprycę,
    a ja niedługo umrę

    > Typowy argument antyszczepionkowca płaskoziemcy. Jak mu realia nie pasują,
    > to wszyscy są przekupieni, i np. lot na księżyc sfingowany przez NASA by
    > ukryć że ziemia jest płaska.

    teraz teorie spiskowe od prawdy dzieli kilka miesięcy, tak że zaczekam
    ze śmianiem się z ciebie ;)

    > No tak, bo masz swoją papkę -- jak płaskoziemcy. Oni dokładnie tak samo
    > twierdzą jak ty. Serio nie widzisz analogii? Może jednak musisz się do
    > specjalisty z tym zwrócić.

    ufaj dalej swojej cenzurze

    > Uhm, a udostępniałeś to po co jako Polak mieszkający w UK?

    bo to ciekawa wiadomość ze świata?

    Lukasz