    From: ddddddddddddd <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Szczepiliście się już?
    Date: Tue, 22 Jun 2021 05:55:54 +0100
    <t...@4...com> <sad1bf$kgs$1@dont-email.me>
    <a...@4...com> <saf1ef$rn8$1@dont-email.me>
    <60cb3a35$0$554$65785112@news.neostrada.pl> <sahdiq$rmo$1@dont-email.me>
    <60ccf9c3$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <sak243$9ij$1@dont-email.me> <1ojyuacvm8d8l$.dlg@myjk.org>
    <san5bo$mel$1@dont-email.me> <60d06093$0$508$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 21.06.2021 o 10:49, FEniks pisze:

    > A nie dotyczy to przypadkiem także witaminy C oraz D? W dodatku
    > wszystkim zdrowym?
    >
    > Tak tylko pytam retorycznie...

    Oczywiście, co do witamin jestem dokładnie tego samego zdania. Jeśli
    ktoś uważa, że niedobór witamin mu nie szkodzi, to ma prawo ich nie
    brać, tak samo może uważać, że jest w stanie sam sobie zapewnić
    odpowiedni ich poziom, bez suplementów - i pewnie niektórzy faktycznie
    są w stanie.
    Wiem, że nikt już o tym nie pamięta, ale lockdown i wszelkie restrykcje
    zostały wprowadzone tylko po to, żeby szpitale się nie zapchały. To było
    jedno z pierwszych kłamstw tej epidemii, dlatego uważam ją za fałszywą -
    nie dlatego, że ta choroba nie istnieje - bo wiadomo, że istnieje, czy
    że ludzie na nią nie umierają - bo wiadomo że umierają.

    Lukasz