    From: ddddddddddddd <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Szczepiliście się już?
    Date: Tue, 22 Jun 2021 06:21:32 +0100
    <s6g7fd$1b7r$2@gioia.aioe.org> <6...@m...org>
    <s7infh$18jf$1@gioia.aioe.org>
    <3...@4...com>
    <s7j609$nup$1@gioia.aioe.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <s87j6o$nb7$1@gioia.aioe.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <s8qent$1irk$1@gioia.aioe.org>
    <7...@g...com>
    <sa9htg$e16$1@gioia.aioe.org> <11gdzngbsevvs$.dlg@myjk.org>
    <sac42u$10eo$1@gioia.aioe.org> <3iwvsnquc14l$.dlg@myjk.org>
    <saho2u$ulq$1@gioia.aioe.org> <fu3k02cg69c3$.dlg@myjk.org>
    <sakftd$n2i$1@dont-email.me> <1lu4ghvkfg52u$.dlg@myjk.org>
    <sanbmg$tva$1@dont-email.me> <o...@m...org>

    W dniu 21.06.2021 o 08:40, Myjk pisze:
    > Sun, 20 Jun 2021 13:18:23 +0100, ddddddddddddd

    > Przecietnie grypa trwa od 3-7 dni, ignorancie. Zresztą standardowo znowu
    > odwróciłeś kota ogonem. Pisałeś o rzekomej nabytej odporności zbiorowej --
    > grypa, ale też inne choroby, pokazują że bez szczepionek się nie można od
    > tego uwolnić. Ale oczywiście na znacznie bardziej śmiercionośny covid się
    > uodpornimy sami. Normalnie logika porażająca.

    może trwać 3-7, ale ja do tej pory nigdy dnia w pracy z powodu grypy nie
    opuściłem - zawsze odchorowuję to po godzinach + weekend. Dopiero w tym
    roku opuściłem jeden, bo wmawialiby mi kowid

    > Tak, tak. Zaś człowiek nie wylądował na księżycu, bo przecież księżyc to
    > reflektor zawieszony nad płaską ziemią!

    typowy argument kowidian

    > To porównuj. Np. w UK maja najwięcej zaszczepionych w europie, mieli
    > lockdown

    uważam, że bez lockdownu przeszlibyśmy to dokładnie tak samo, tylko z
    mniejszą ilością zgonów, bo nie odcięlibyśmy od opieki innych chorych

    (tuż po tym jak stwierdzili że nie będą robić lockdownu ale szybko
    > sięz pomysłu wycofali jak im ludzie zaczęli padać na schodach pod
    > szpitalami)

    buahahahah. Dalej wierz panu telewizorowi z jego specjalistami. Nikt nie
    padał na schodach pod szpitalami, jako serwisant w czasie lockdownu
    jednym z głównych naszych klientów był NHS (bo to jedna z nielicznych
    pracujących wtedy firm), w szpitalach były pustki, podczas gdy w TV
    pokazywano niby umierających na schodach.

    Lukasz