    From: ddddddddddddd <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Szczepiliście się już?
    Date: Fri, 9 Jul 2021 06:00:36 +0100
    <s6g7fd$1b7r$2@gioia.aioe.org> <6...@m...org>
    <s7infh$18jf$1@gioia.aioe.org>
    <3...@4...com>
    <s7j609$nup$1@gioia.aioe.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <s87j6o$nb7$1@gioia.aioe.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <s8qent$1irk$1@gioia.aioe.org>
    <q...@4...com>
    <3...@g...com>
    <60e5c864$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    <60e61003$0$548$65785112@news.neostrada.pl> <sc63ts$p1i$1@dont-email.me>
    <60e6b137$0$552$65785112@news.neostrada.pl> <sc78gs$jaq$1@dont-email.me>
    <60e74fa6$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <60e75f9c$0$554$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 08.07.2021 o 21:27, Uzytkownik pisze:

    > Raczej kolejne lata. Przy obecnym tempie i niechęci do szczepień, stan
    > pandemii potrwa co najmniej do 2023r., albo i jeszcze dłużej, bo wirus
    > szalejący w społeczeństwie będzie mutował.

    mam dla ciebie złą wiadomość - i tak będzie mutował.

    Powstrzymać go może tylko i
    > wyłącznie odporność populacyjna, którą można uzyskać tylko i wyłącznie
    > poprzez szczepienie.

    powiedział specjalizta z telewizora ;)

    > Bezmyślni ludzie nie zdają sobie sprawy, że będąc opieszałymi w
    > szczepieniu, to właśnie oni sprawiają, że będą się pojawiały kolejne
    > mutacje wirusa i umrze spora część społeczeństwa, która nie doczeka się
    > leczenia innych chorób.

    nie doczeka się leczenia, bo leczenie jest wyłączone

    > Kolego ddddddddddddd to właśnie Ty i Tobie podobni będą winni tego, że
    > mama Twojego znajomego może się nie doczekać leczenia, a pandemia, która
    > mogłaby się skończyć już w tym roku, będzie szalała jeszcze przez wiele
    > lat i będzie zbiera swoje żniwo. To właśnie tacy ludzie, którzy
    > doszukują się spisków w szczepieniach będą odpowiedzialni za wiele
    > tysięcy kolejnych zgonów i ciężkich powikłań.

    Nie, to nie ja jestem za tym, żeby zamykać służbę zdrowia, bo lekarze
    powinni leczyć tylko zdrowych.

    > Szczepienie to już nie jest indywidualna sprawa każdego, lecz wspólna
    > sprawa całego społeczeństwa.

    podczas ostatnich 30 lat pandemii grypy nie szczepiłem się i szczepić
    się teraz nie będę. Różni się to tylko tym, że przy grypie można było
    korzystać z opieki zdrowotnej

    > W krajach, gdzie podeszli do szczepień odpowiedzialnie (np Izrael),
    > kończą się obostrzenia i ludzie wracają do normalnego życia.

    A w tych nieodpowiedzialnych śmiertelność jest podobna