  • Data: 2021-08-11 13:59:55
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik t-1 t...@t...pl ...

    > Chcesz powiedzieć, że nie mieli udaru i żyją?
    > Byłem na jednym pogrzebie.

    Naprawde wywnioskowałes ze wlasnieto chciałem powiedziec?
    Otóz nie.

    Chciałem tylko powiedziec ze z twoja probka jest cos nie tak, bo gdyby
    wyciagac wioski na jej podstawie to skoro załózmy ze nawet z grupy 100
    osób zmarły 2 przez szczepionke to z grupy 15mln powinno umrzec własnie
    ile? Tak, 300 tysiecy osób na udar.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac