  • 11. Data: 2010-09-27 11:21:36
    Temat: Re: Szeregowce z "przerwami"
    Od: Przemolo <p...@g...pl>

    W dniu 2010-09-27 11:54, Renke pisze:

    > Jednoosobowa działalność odpowiada własnym majątkiem od sp. z o.o.
    > trudniej wyciągnąć kasę...

    Niby tak ale takiej chyba łatwiej się zwinąć i zniknąć ;)

  • 12. Data: 2010-09-27 11:25:23
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 27 Wrz, 13:21, Przemolo <p...@g...pl> wrote:

    > Niby tak ale takiej chyba łatwiej się zwinąć i zniknąć ;)

    Skad. Taki gosc gdzies mieszka, latwo go znalezc, ma sasiadow,
    kontrahentow, rodzine. A jak padnie Sp. z o.o. to co zrobisz? Prezes
    moze mieszkac obok Ciebie w willi z basenem i miec w garazu dwa
    majbachy a i tak z niego nic nie sciagniesz bo to jego prywatny
    majatek, a nie sp. z o.o. :)

    Nie wiem czemu sie utarlo w Polsce, ze jak firma to sp. z o.o., to
    jest juz full wypas. Wypowiedz glosno i wyrazne ta nazwe, tak zebys
    dobrze zrozumial, szczegolnie ostatnie dwa slowa (OGRANICZONA
    ODPOWIEDZIALNOSCIA) i wszystko bedzie jasne :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 13. Data: 2010-09-27 12:02:55
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-09-27 13:25, Adam Szendzielorz wrote:
> [...]
    > moze mieszkac obok Ciebie w willi z basenem i miec w garazu dwa
    > majbachy a i tak z niego nic nie sciagniesz bo to jego prywatny

    Bez przesady, pod pewnym warunkami zarząd odpowiada swoim majątkiem za
    zobowiązania spółki.

    Ale oczywiście zgadzam się z Tobą, że "sp. o.o." w nazwie potrafi
    "zaczarować" inwetorów i z niewiadomych powodów traktują taką firmę jako
    bardziej wiarygodną niż DG osoby fizycznej.

    Piotrek

  • 14. Data: 2010-09-27 20:20:25
    Od: Igus' <t...@p...onet.pl>

    > Jednoosobowa działalność odpowiada własnym majątkiem od sp. z o.o.
    > trudniej wyciągnąć kasę...

    Jednoosobowa odpowiada własnym majątkiem, pod warunkiem, że on (ten
    majątek) nie jest na żonę, z którą ma rozdzielność majątkową ;o)

  • 15. Data: 2010-09-28 10:34:24
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 27 Wrz, 22:20, Igus' <t...@p...onet.pl> wrote:

    > Jednoosobowa odpowiada własnym majątkiem, pod warunkiem, że on (ten
    > majątek) nie jest na żonę, z którą ma rozdzielność majątkową ;o)

    Raczej na matke, ojca, syna, corke. Bo jak go potem zona pusci z
    torbami to na bruku zostanie :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.