  • Data: 2023-03-10 20:33:34
    Temat: Re: Szklarnia z poliwęglanu
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 10 marca 2023 o 07:57:28 UTC-6 A S napisał(a):
> [...]
    ograniczyc jej ucieczke w nocy.

    > Czemu od środka? Zawsze przykrywam/odkrywam całość białą agrowłókniną, co trwa 2
    minuty. Nie wiedziałem, że coś tu można poprawić.

    Od srodka sie przykrywa bo mozna mechanizm miec wewnatrz i go wiater i deszcz nie
    uszkodzi.
    Takie szklarnie maja wietrzenie wiec fakt ze sie wewnetrzna przeslona nagrzeje i
    podgrzeje powietrze nie przeszkadza bo sie wywietrzy.
    Dodatkowo takie przykrycie nieco pomaga w zime, i grzeje (nieduzo bo nieduzo) i
    odbija swiatlo jak szklarnia oswietlana.

    Przykryc jak najbardziej mozna od zewnatrz. Ale trza dbac o wiater zeby nie porwal...