  • 1. Data: 2013-02-18 20:00:10
    Temat: Szukam speca od instalcji co w miedzi - okolice Ruda Slaska - Katowice
    Od: <c...@i...pl>

    Do wykonania jest najpierw prosta przerobka a potem cala instalacja.
    Pilnie poszukuje fachmana.

    Prosze o info na todler @ interia KROPKA pl

  • 2. Data: 2013-02-18 20:29:04
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
    > Do wykonania jest najpierw prosta przerobka a potem cala instalacja.
    > Pilnie poszukuje fachmana.
    >
    > Prosze o info na todler @ interia KROPKA pl

    tak BTW naprawdę jesteś pewien że chcesz robić instalację w miedzi?

  • 3. Data: 2013-02-18 21:22:51
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    > tak BTW naprawdę jesteś pewien że chcesz robić instalację w miedzi?

    Proponujesz w złocie? ;)

  • 4. Data: 2013-02-19 05:22:39
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    uzytkownik wrote:

    > Proponujesz w złocie? ;)

    jak juz w tym kierunku to sensowniej zrobić w stali nierdzewnej.

  • 5. Data: 2013-02-19 14:21:47
    Od: <news>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał:
    > jak juz w tym kierunku to sensowniej zrobić w stali nierdzewnej.

    A co jest w tym takiego sensownego, może cena?
    Swoją drogą to ciekawe czemu czarna stal nie w modzie, u mnie 50 lat działa
    i psuć się nie chce:)

  • 6. Data: 2013-02-19 17:15:01
    Od: <news>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał
    > jakbyś był mądry to byś głupich pytań nie zadawał...

    Jak byś był mądry to byś debilnie nie odpowiadał:)

  • 7. Data: 2013-02-19 17:26:37
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>