  • Data: 2022-09-15 07:21:11
    Temat: Re: Tańszy prąd dla tych, co gaszą światła
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14.09.2022 11:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik Mateusz Viste m...@x...invalid ...

    > Najsensowniej to by było gdyby nie rzadzili nami idioci ktorzy
    > doprowadzili do sytuacji ze energia moze zdrozec 10 krotnie w ciagu
    > roku...
    > W jaki sposób cokolwiek planowac w zyciu?

    Ja tam nie jestem zaskoczony i od początku znacznego przyspieszenia
    niszczenia obecnych walut (czyli od szopki kowidowej) spodziewałem się
    wzrostu cen (mądrzejsi ode mnie spodziewali się tego znacznie
    wcześniej). Teraz, mimo że mnie też to boli po kieszeni, mogę się
    pośmiać z tych, którzy cieszyli się że rząd o nas dba i zamknął nas w
    domu. Teraz m.in. za to płacimy.
    Dlatego planować możesz, ale bazować musisz na obecnych warunkach. Sam
    musisz się zastanowić do czego to doprowadzi, bo jeśli ktoś to
    przemyślał, to będzie to w tej chwili teoria spiskowa, bo wszystkie
    media mówią że jest pięknie i będzie jeszcze lepiej. Dzisiaj powiedzą,
    że inflacja będzie spadać, jutro ogłoszą że rośnie. Dziś powiedzą, że
    chcą walczyć z inflacją, jutro celowo podniosą koszty pracodawców o
    kilkadziesiąt procent.
    A jak już będziesz miał jakąś swoją teorię, to się nią kieruj nie
    zważając na innych, bo większość musi na tym stracić. Wszędzie działa to
    tak samo.

    Lukasz