    From: wolim <n...@p...tu>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Taras z konglomeratu
    Date: Tue, 24 Apr 2012 07:41:26 +0200

    W dniu 2012-04-23 20:43, Ghost pisze:
    > Plytki mnie wlasnie z tarasu odpadli, rece opadli.
    >
    > Czy ktos uzywa konglomerata takiego? Jak sprawuja sie te rowki, nie
    > zasmieca sie w pare miesiecy? A moze cos jeszcze innego?
    >
    > TIA

    Dużo taniej wyjdzie Ci taras drewniany. Z takiego np. modrzewia wychodzi
    całkiem przystępnie cenowo. Mam - rok temu sam go budowałem, bo też się
    po zimie wściekłem, jak mi kafle poodłaziły.

    Póki co spisuje się super, ale rzeczywiście w miejscu gdzie przynosiłem
    drzewo do kominka (przy drzwiach od tarasu), trochę syfu nawpadało pod
    deski tymi szparami dylatacyjnymi. Teraz się zastanawiam jak to
    wyciągnąć, ale chyba bez odkręcenia przynajmniej dwóch desek się nie
    obędzie.

    No i o drewno trzeba pewnie bardziej dbać niż o plastik, przynajmniej
    raz do roku czymś impregnować. Za to plastik pewnie płowieje po jakimś
    czasie, a wtedy to już nic nie pomoże...

    Pozdrawiam,
    MW