  • 1. Data: 2012-04-23 20:43:27
    Temat: Taras z konglomeratu
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Plytki mnie wlasnie z tarasu odpadli, rece opadli.

    Czy ktos uzywa konglomerata takiego? Jak sprawuja sie te rowki, nie
    zasmieca sie w pare miesiecy? A moze cos jeszcze innego?

    TIA

  • 2. Data: 2012-04-23 21:27:27
    Temat: Re: Taras z konglomeratu
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-04-23 20:43, Ghost pisze:
    > A moze cos jeszcze innego?

    Ja choruje na panele z kompozytu drewna i pcv:
    http://foto.favore.pl/2011/12/5/18/264400_1323099513
    282_n.jpg

    Znajomy ma na tarasie - rewelacja.

    www.elipsa.info

  • 3. Data: 2012-04-23 21:42:50
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Ja choruje na panele z kompozytu drewna i pcv:
    > http://foto.favore.pl/2011/12/5/18/264400_1323099513
    282_n.jpg

    > Znajomy ma na tarasie - rewelacja.

    w castoramie maja gres o podobnym wygladzie drogi bo ok 100m2,
    zastanawam sie jak to by sie sprawowal, czy te rowki sie nie zasyfią.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2012-04-23 22:16:09
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-04-23 21:42, Amir pisze:
    > w castoramie maja gres o podobnym wygladzie drogi bo ok 100m2,
    > zastanawam sie jak to by sie sprawowal, czy te rowki sie nie zasyfi?.

    Gres jakoś mnie nie przekonuje.
    Jest zimny. Latem chyba niezbyt przyjemnie wychodziloby sie na boso.
    Poza tym ja myślę o takiej ażurowej konstrukcji. Jako baza jest
    kratownica i na to te deski. Można zlać to z węża i umyć jak się zasyfi.

    www.elipsa.info

  • 5. Data: 2012-04-23 22:25:19
    Od: mucher <m...@g...com>

    On 23 Kwi, 21:27, quent <x...@x...com> wrote:

    > Ja choruje na panele z kompozytu drewna i
    pcv:http://foto.favore.pl/2011/12/5/18/264400_132309
    9513282_n.jpg

    > Znajomy ma na tarasie - rewelacja.

    A potaniało to cokolwiek? Bo jak na razie jest to droższe niż parkiet
    drewniany :/

    mucher

  • 6. Data: 2012-04-23 22:28:36
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-04-23 22:25, mucher pisze:
    > A potaniało to cokolwiek? Bo jak na razie jest to droższe niż parkiet
    > drewniany :/

    Nie wiem.
    Będę badał temat za rok.
    Na razie o tarasie nie myślę niestety. No ale tanie to to nie było :-(

    www.elipsa.info

  • 7. Data: 2012-04-24 07:13:03
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Ja choruje na panele z kompozytu drewna i pcv:
    > http://foto.favore.pl/2011/12/5/18/264400_1323099513
    282_n.jpg

    > Znajomy ma na tarasie - rewelacja.

    O tym wlasnie pisze. A co z tymi rowkami i brudem w nich?.

  • 8. Data: 2012-04-24 07:14:24
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "mucher" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...

    9513282_n.jpg

    >A potaniało to cokolwiek? Bo jak na razie jest to droższe niż parkiet
    >drewniany :/

    Sprawdze w Castoramie i dam znac ile teraz chca.

  • 9. Data: 2012-04-24 07:15:58
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > Poza tym ja myślę o takiej ażurowej konstrukcji. Jako baza jest kratownica
    > i na to te deski. Można zlać to z węża i umyć jak się zasyfi.

    No walsnie kratownica itp. Ja teraz mam kafelki i nie wiem czy mi sie teraz
    zmiesci pod drzwiami balkonowymi ten konglomerat.

  • 10. Data: 2012-04-24 07:41:26
    Od: wolim <n...@p...tu>

> [...]
    >
    > Czy ktos uzywa konglomerata takiego? Jak sprawuja sie te rowki, nie
    > zasmieca sie w pare miesiecy? A moze cos jeszcze innego?

    Dużo taniej wyjdzie Ci taras drewniany. Z takiego np. modrzewia wychodzi
    całkiem przystępnie cenowo. Mam - rok temu sam go budowałem, bo też się
    po zimie wściekłem, jak mi kafle poodłaziły.

    Póki co spisuje się super, ale rzeczywiście w miejscu gdzie przynosiłem
    drzewo do kominka (przy drzwiach od tarasu), trochę syfu nawpadało pod
    deski tymi szparami dylatacyjnymi. Teraz się zastanawiam jak to
    wyciągnąć, ale chyba bez odkręcenia przynajmniej dwóch desek się nie
    obędzie.

    No i o drewno trzeba pewnie bardziej dbać niż o plastik, przynajmniej
    raz do roku czymś impregnować. Za to plastik pewnie płowieje po jakimś
    czasie, a wtedy to już nic nie pomoże...

    Pozdrawiam,
    MW