  • 1. Data: 2012-04-23 20:37:42
    Temat: Klejenie płytek klinkierowych klejem do siatki
    Od: Kris <k...@g...com>

    Mialem dzisiaj okazje zaobserwować jak płytki gresowe na elewacje budynku fachowcy
    kleją klejem do wtapiania siatki na styro.
    Płytki klinkierowe klejone na tynk cementowo wapienny.
    Rozmawiałem dłuższy czas z szefem ekipy- człowiek racze kulturalny raczej
    wykształcony, moim zdaniem nie głupi i twierdził on że kilka lat pracowal jak
    przedstawiciel techniczny producenta systemu ociepleń. Twierdzi że ten klej do siatki
    jest dużo lepszy od innych dedykowanych klejow do płytek klinkierowych. Mówi ze
    technolodzy producenta uważaja podobnie, że klej ten zawiera więcej chemii, jest
    bardziej elastyczny i jest conajmniej tak samo dobry a jego zdaniem nawet lepszy od
    klejow do klinkieru.
    Może i troche w tym racji jest bo klej do wtapiania siatki "pracuje" w bardzo
    ekstremalnych warunkach- nagrzewanie się elewacji od słonca itp.
    Ekonomicznie oszczedności żadne maks 5 zl na worku jak sprawdzilem teraz ceny w
    necie.
    Ja bym raczej nie zaryzykował, ale ciekaw jestem Waszej opini co o tym sadzicie. Czy
    to co gościu mowił ma sens czy moze jakies inne argumenty za lub przeciw. Może
    faktycznie te wszystkie dedykowane kleje tylko nadrukiem na workach sie rożnią?

  • 2. Data: 2012-04-24 07:41:16
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    on-forums@vbbdj4...
    >Ja bym raczej nie zaryzykował, ale ciekaw jestem Waszej opini co o tym
    >sadzicie.

    a ja bym sie specjalnie nie bał zastosować takiego. Zresztą w tych rodzajach
    kleju to zasadniczo różnią sie przeważnie jedynie ...opakowania :)

    b.

  • 3. Data: 2012-04-24 10:22:23
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 23-04-2012 o 20:37:42 Kris <k...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > Może i troche w tym racji jest bo klej do wtapiania siatki "pracuje" w
    > bardzo ekstremalnych warunkach- nagrzewanie się elewacji od słonca itp.
    Pewnie tak będzie.

    > Ekonomicznie oszczedności żadne maks 5 zl na worku jak sprawdzilem teraz
    > ceny w necie.
    Sądzę że klej do siatki jest droższy w produkcji ze względu na większą
    ilość
    dodatków ale skala produkcji powoduje że jest tańszy od kleju do klinkieru.

    > Ja bym raczej nie zaryzykował, ale ciekaw jestem Waszej opini co o tym
    Sądzę że nie ma ryzyka, ten klej naprawdę mocno klei.

    --
    Pozdr
    JanuszK