  • 31. Data: 2012-04-24 14:38:45
    Temat: Re: Taras z konglomeratu
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 24 kwietnia 2012 13:35:04 UTC+2 użytkownik Amir napisał:

    > A dlaczego kafle ci odpadły?

    To jest taki "features" kafelek na zewnatrz - odpadaja ;D

    [...]
    > nie powinno nic odpaść jak byłoby dobrze wykonane,

    Z iloma osobami rozmawiam co taki kafelkowy taras (czy schody zewnetrzne) maja to
    kazdy poprawia co 2-3 lata bo one zawsze odpadna :-) Obojetnie jakiego wykonawce bys
    nie wzial, czy robi porzadnie, czy nie, czy jest hydroizolacja, czy jej nie ma. Woda
    zawsze wlezie i zrobi swoje :) Dlatego ja piernicze kafelki i robie w tym roku taras
    z modrzewia, jak kolega wolim :) Troche sie obawiam wygladu bo moj pies uwielbia
    rysowac kolka patykiem po podlodze ale mysle ze zddarze go do tego czasu odzwyczaic
    tego rytualu przynajmniej na tarasie :D (obecnie mam wylana plyte betonowa - na to
    pojda legary i dechy).
    pozdr.

    --
    Adam

  • 32. Data: 2012-04-24 14:40:00
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 24 kwietnia 2012 14:26:15 UTC+2 użytkownik wolim napisał:

    > Tu masz fotkę mojego tarasu, jakby Cię interesowało:
    > http://wolim.w.interii.pl/zdjecia_budowa/taras.JPG
    >
    > Jest tylko trochę brudny po zimie :)

    Piekny - dokladnie taki sam chce :) To jak rozumiem modrzew polski ? Kupowales w I
    gatunku czy II ?
    pozdr.

    --
    Adam

  • 33. Data: 2012-04-24 14:49:42
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2012-04-24 14:40, Adam pisze:

    > Piekny - dokladnie taki sam chce :) To jak rozumiem modrzew polski ? Kupowales w I
    gatunku czy II ?
    > pozdr.

    Kupowałem w II gatunku, ale nie polecam, bo było sporo desek z
    zadziorami. Teraz patrzę, że te w I gatunku są niewiele droższe i myślę,
    że warto tę różnicę w cenie zapłacić.

    Nie bardzo zwracałem uwagę na to, czy to modrzew polski, czy syberyjski,
    ale jak teraz patrzę na ceny, to chyba polski :)

    Płaciłem za niego niecałe 50 złotych za m2.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 34. Data: 2012-04-24 14:52:05
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

[...]

    Ja jednak ryzykuję :)

    robię to z dobrą hydroizolacją, tak jak to producent opisuje w swojej
    ulotce,
    ktory twierdzi, ze nie odpadnie :) no ale zobaczymy.

    Narazie u rodziców z zastosowaniem foli w płynie płytki na tarasie
    wytrzymują 3 rok,
    ja u siebie daję zamiast foli w płynie Mapei A+B , zobaczymy czy da rade,
    natomiast na głowne schody wejściowe pojdą płytki 4cm granitow.

    pozdrawiam

  • 35. Data: 2012-04-24 14:55:39
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2012-04-24 14:52, Amir pisze:

    > Ja jednak ryzykuj? :)
    >
    > robi? to z dobr? hydroizolacj?, tak jak to producent opisuje w swojej
    > ulotce,
    > ktory twierdzi, ze nie odpadnie :) no ale zobaczymy.
    >
    > Narazie u rodzic?w z zastosowaniem foli w p?ynie p?ytki na tarasie
    > wytrzymuj? 3 rok,
    > ja u siebie daj? zamiast foli w p?ynie Mapei A+B , zobaczymy czy da rade,
    > natomiast na g?owne schody wej?ciowe pojd? p?ytki 4cm granitow.

    Hydroizolacja tu raczej nie ma znaczenia. Woda dostaje się pod płytkę i
    jak zamarza to ją wysadza. Musiałbyś tę hydroizolację położyć na płytki :)

    Problem z płytkami jest taki, że nie da się idealnie położyć ich tak,
    żeby nie było ani grama pustki powietrznej pod płytką. Zawsze gdzieś
    klej delikatnie nie dojdzie i tam się będzie zbierać woda. Potem w zimie
    zamarza i albo odsadza całą płytkę, albo płytka pęka...

    Pozdrawiam,
    MW

  • 36. Data: 2012-04-24 15:42:13
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości

> [...]
    > ale jak teraz patrzę na ceny, to chyba polski :)
    >
    > Płaciłem za niego niecałe 50 złotych za m2.

    No to wiem juz wszystko i widze, ze jest sens - wyszlo ladnie. Malowales to
    to?

  • 37. Data: 2012-04-24 16:23:48
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Tue, 24 Apr 2012 15:42:13 +0200, Ghost napisał(a):

    > No to wiem juz wszystko i widze, ze jest sens - wyszlo ladnie. Malowales to
    > to?

    Wcześniej pisał - olejował.

    --
    ŁC
    www.ciulkin.pl

    - Kiedy w Anglii jest lato?
    - Gdy pada ciepły deszcz.

  • 38. Data: 2012-04-24 19:02:52
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2012-04-24 07:15, Ghost wrote:
    >nie wiem czy mi sie
    > teraz zmiesci pod drzwiami balkonowymi ten konglomerat.

    Jak bardzo będziesz chciał to się zmieści.
    Ponoć nie da to się tylko otworzyć w dupe parasola ;-)
    Ja zawsze z tego założenia wychodzę

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 39. Data: 2012-04-24 20:11:51
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Amir wrote:

    > A dlaczego kafle ci odpadły?
    > Miałeś hydroizolację? kafle smarowane i podłoże przy kładzeniu?
    > jaka fuga? jak to zabezpieczone miałeś? Klej odpowiedni?siatka była?
    >
    > nie powinno nic odpaść jak byłoby dobrze wykonane, moj wykonawca nie
    > chec smarowac kafli tylko podłoże
    > ale jeszcze przed rozmowa jestem jęsli nie będzie chciał smarowac
    > kafli to go smolę

    wg wszelkich zasad są bardzo małe szanse na utrzymanie sie płytek na tarasie
    odkrytym.

  • 40. Data: 2012-04-25 06:31:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ghost wrote:
    > Użytkownik "mucher" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...

    > Sprawdze w Castoramie i dam znac ile teraz chca.

    ta cena jest z lekka abstrakcyjna