  • 21. Data: 2012-04-24 13:32:18
    Temat: Re: Taras z konglomeratu
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Nie wiem.
    > Będę badał temat za rok.
    > Na razie o tarasie nie myślę niestety. No ale tanie to to nie było :-(

    koszt to ok
    200zl 1m2

    bardzo drogo :)

  • 22. Data: 2012-04-24 13:35:04
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Dużo taniej wyjdzie Ci taras drewniany. Z takiego np. modrzewia wychodzi
    > całkiem przystępnie cenowo. Mam - rok temu sam go budowałem, bo też się po
    > zimie wściekłem, jak mi kafle poodłaziły.

    A dlaczego kafle ci odpadły?
    Miałeś hydroizolację? kafle smarowane i podłoże przy kładzeniu?
    jaka fuga? jak to zabezpieczone miałeś? Klej odpowiedni?siatka była?

    nie powinno nic odpaść jak byłoby dobrze wykonane, moj wykonawca nie chec
    smarowac kafli tylko podłoże
    ale jeszcze przed rozmowa jestem jęsli nie będzie chciał smarowac kafli to
    go smolę

  • 23. Data: 2012-04-24 13:42:27
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > koszt to ok
    > 200zl 1m2
    >
    > bardzo drogo :)

    W castoramie ok 250 (liczac do kupy).

  • 24. Data: 2012-04-24 13:43:15
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości

    > Ale dodam jeszcze, że po roku użytkowania wydaje mi się, że stelaż nie
    > musiałby wcale być przykręcony do podłoża. Taka podłoga, przynajmniej z
    > desek, jest ciężka i raczej by się nie dało jej przesunąć... Ewentualnie
    > można by ją przyłapać w kilku miejscach, ale nawet nie do podłogi, tylko
    > np. do ściany.

    To samo mi przyszlo do glowy.

  • 25. Data: 2012-04-24 13:51:37
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > desek, jest ciężka i raczej by się nie dało jej przesunąć... Ewentualnie
    > można by ją przyłapać w kilku miejscach, ale nawet nie do podłogi, tylko

    A ile Cie wyszedl ten taras z desek, gdzie je kupowales?

  • 26. Data: 2012-04-24 14:03:53
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2012-04-24 13:51, Ghost pisze:

    > Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości

    > A ile Cie wyszedl ten taras z desek, gdzie je kupowales?

    Kupowałem przez allegro.
    Taras mam około 50 m2.
    Łącznie z wkrętami, legarami (bo powiększałem go w stosunku do
    wymurowanego tarasu o jakieś 20 m2), wkrętami i olejem wyszło niecałe 4kzł.

    Pozdry,
    MW

  • 27. Data: 2012-04-24 14:06:43
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > koszt to ok
    > 200zl 1m2

    Myślę, że nawet więcej.
    Wiem, że to drogie ale jakoś nie widzę alternatywy.

  • 28. Data: 2012-04-24 14:17:59
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > Łącznie z wkrętami, legarami (bo powiększałem go w stosunku do
    > wymurowanego tarasu o jakieś 20 m2), wkrętami i olejem wyszło niecałe

    No to duzo taniej niz konglomerat.

  • 29. Data: 2012-04-24 14:26:15
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2012-04-24 14:17, Ghost pisze:

    > Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości

    > No to duzo taniej niz konglomerat.

    Tu masz fotkę mojego tarasu, jakby Cię interesowało:
    http://wolim.w.interii.pl/zdjecia_budowa/taras.JPG

    Jest tylko trochę brudny po zimie :)

    Pozdrawiam,
    MW

  • 30. Data: 2012-04-24 14:29:19
    Od: "PH" <P...@p...news>

    > Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości

    > Hmm, no ale dochodzi kwestia odpornosci drewna. Bedzie na nim deszcz,
    > snieg, lód, sporo słońca.
    drewno jest o wiele odporniejsze.

    dostałem próbki takiego "konglomeratu". lekkie uderzenie młotkiem i
    rozlatuje się w drzazgi. poszukaj też opinii na sieci o odbarwieniach.

    jest jeszcze jedna wada. zarówno kafle jak i to tworzywo bardzo nagrzewa się
    na słońcu i nie staniesz na tym gołą stopą. dla mnie to wada.

    stojąc przed takim samym wyborem co autor wątku ostatecznie zdecydowałem się
    na taras drewniany z drewna egzotycznego. wykonałem go samodzielnie (w
    zasadzie dwa tarasy 3x9m i3x15m)

    przeżył jak na razie jeden sezon i ma się idealnie (tfu tfu).

    żaby oddać sprawiedliwość - taras drewniany ma jednak wadę - trzeba go
    regularnie (raz w roku) konserwować.

    pzdr

    Piotr