eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieTauron odłączył ogrzewanie kamienicy na zimę, a jest monopolistą, kto pomoże ? › Re: Tauron odłączył ogrzewanie kamienicy na zimę, a jest monopolistą, kto pomoże ?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 21 Nov 2023 12:37:16 -0800 (PST)
    Subject: Re: Tauron odłączył ogrzewanie kamienicy na zimę, a jest monopolistą,
    kto pomoże ?
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 21 listopada 2023 o 20:24:51 UTC+1 a a napisał(a):
> [...]
    folksdojczów i czerwonych komisarzy spod znaku sierpa i młota. Sadzisz ze jakis
    szwabski pan będzie się martwił o polskich niewolnikow. W Oswiecimiu w barakach
    wiezniow centralnego nie było. Na dalekim wschodzie tez przyzwyczajały kacapy do
    zdrowego trybu życia. Nigdzie na świecie nie ma tyle rześkiego powietrza niz w gułagu
    na Syberii. Historia lubi się powtarzać.
> [...]
    pompą ciepła
    > hałasującą na balkonie cała dobę
    > A grzejniki elektryczne niebezpieczne i łazienki nie ogrzeją,
    > bo ryzyko pożaru nocą lub porażenia za dnia, gdy wilgoć w łazience.
    >
    > Zna kto rozwiązanie , niech napisze ile chce kasy
    > bo bez ogrzewania mrozy to zagrożenia dla zdrowia i życia, a oni płaca regularnie
    wysoki czynsz ponad 1000 zł
    > i nie mają ogrzewania a zarządca choruje pod roku a
    > miasto mówi, że im to lotto
    > i nie chca zaoferować lokali na okres mrozów zimowych,
    Probowali dać na mszę świętą w intencji łagodnej zimy?