eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieTauron odłączył ogrzewanie kamienicy na zimę, a jest monopolistą, kto pomoże ? › Re: Tauron odłączył ogrzewanie kamienicy na zimę, a jest monopolistą, kto pomoże ?
    From: Krystek <s...@k...art.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Tauron odłączył ogrzewanie kamienicy na zimę, a jest monopolistą,
    kto pomoże ?
    Date: Wed, 22 Nov 2023 02:35:55 +0100

    W dniu 2023-11-21 o 20:24, a a pisze:
> [...]
    folksdojczów i czerwonych komisarzy spod znaku sierpa i młota. Sadzisz ze jakis
    szwabski pan będzie się martwił o polskich niewolnikow. W Oswiecimiu w barakach
    wiezniow centralnego nie było. Na dalekim wschodzie tez przyzwyczajały kacapy do
    zdrowego trybu życia. Nigdzie na świecie nie ma tyle rześkiego powietrza niz w gułagu
    na Syberii. Historia lubi się powtarzać.

> [...]
    pompą ciepła
    > hałasującą na balkonie cała dobę
    > A grzejniki elektryczne niebezpieczne i łazienki nie ogrzeją,
    > bo ryzyko pożaru nocą lub porażenia za dnia, gdy wilgoć w łazience.
    >
    > Zna kto rozwiązanie , niech napisze ile chce kasy
    > bo bez ogrzewania mrozy to zagrożenia dla zdrowia i życia, a oni płaca regularnie
    wysoki czynsz ponad 1000 zł
    > i nie mają ogrzewania a zarządca choruje pod roku a
    > miasto mówi, że im to lotto
    > i nie chca zaoferować lokali na okres mrozów zimowych,

    Ciekawe, czy będzie im to /lotto/ jak się pojawi u nich np. taka
    "Interwencja" Polsatu, albo autorzy innego programu tej stacji -
    "Państwo w Państwie". Zgłoś tam temat i sprawdź, czy się zajmą sprawą.

    K.

    --
    Adresy e-mail w domenie krystek.art.pl oraz sama domena nie są już aktywne