  • Data: 2014-06-23 20:21:42
    Temat: Re: Teraz moj projekt do oceny...
    Od: "uciu" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Franc" napisał w wiadomości grup
    et...

    >Patrzę na projekt i jedna myśl mi przyszła do głowy - dlaczego taki mały.
    >Rozumiem oczywiście, że każdy metr wybudowania domu kosztuje, jednak 110
    >metrów w domu to imho za mało.

    dla mnie to ilosc wystarczalna - tym bardziej, ze zamiarem jest wydłuzenie
    domu o metr (czyli kilkanascie m2 wiecej)
    + garaz na 2 auta, ktory moze byc też miejscem na kosiarke itp.
    Kazdy metr to jednak koszty a nie mam zamiaru zadluzac sie na cale zycie jak
    inni.
    Dla mnie najwazniejsze bedzie "swoj dom" z ogrodkiem itp. Jaki by nie byl
    bedzie ok:-)

    >Gdzie będziesz miał kotłownię? Jeżeli pójdziesz do dom z nowoczenym
    >ogrzewaniem (podłogówka + pompa ciepła) to pomyśl o wentylacji
    >mechanicznej.

    Planowana jest pompa ciepla a i słusznie piszesz o wentylacji - pewnie
    sufity trzeba bedzie podniesc by zmiescily sie rupiecie z wentylacji.

    -----
    uciu

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.